Rendezvényhelyszínt Eger belvárosában is foglalhat

Erla Villa Eger belvárosában

Lassan közeledik a karácsonyi partik szervezésének időszaka, mivel a rutinosabbak, már ősszel gondolnak erre, hogy még jó áron jussanak olyan helyszínhez, ami a vállalat munkatársainak minden igényét kielégíti. Eger gyönyörű belvárosában is le lehet bonyolítani rendezvényeket.

Természetesen nemcsak a karácsonyi buli tökéletes helyszíne ez, de bármilyen rendezvényé, akár a partnereknek, ügyfeleknek szeretné tartani, akár a kollégáknak. Kápráztasson el mindenkit, méghozzá anélkül, hogy bármi különösebb erőfeszítést kellene tennie!

Az Erla Villa egyedi kialakításának köszönhetően, a történelmi város egy kis ékszerdoboza és a luxus életérzést biztosítja, méghozzá kifejezetten jó áron. A szálláshely körülbelül 50 fő befogadására alkalmas, illetve 4 különböző stílusban kialakított termet kínál, így mindenki megtalálhatja az ízlésének vagy a vállalati arculatnak megfelelő alapkoncepciót.

Ezek után sem kell nagy összegeket költeni dekorációra vagy egyéb berendezési elemre, mivel a hotel ezt is biztosítja az őket megkeresőknek. Ami pedig igazán felteszi a pontot az i-re, hogy a hotel 30 fő részére tud szállást biztosítani az egyedileg kialakított lakosztályaiban. A szálláshely rendezvényszervező személyzete már többéves tapasztalattal rendelkezik és igen sok sikeres összejövetel lebonyolítását tudhatja a háta mögött.

Amennyiben őket bízza meg, nem kell az időt egyéb társszervezők hajkurászásával töltenie, ugyanis biztosra veheti, hogy minden el lesz intézve, legyen szó a technikai felszereltségről, a díszítésről vagy éppen a menüről. A különböző programlehetőségekbe beletartozik többek között a wellness, a rekreáció, a csapatépítés, a felnőtt szalon és más kulturális programok, kültéri és beltéri helyszínen egyaránt.

Eger városa pedig tökéletes arra, hogy a résztvevőket egyedi programmal tudja megörvendeztetni, legyen az egy kisebb városnézés vagy aktívabb program a szabadban. Önnek így igazán csak azzal kell törődnie, ami igazán a feladata, minden más szervezni valót hagyjon a profi csapatra!